Bolt

I morse så var mina muskler pajade. Jag kunde helt klart ha tagit mig upp från sängen om jag inte låg där helt kraftlös. Det måste vara biverkningarna från igår. Min kusin kom hit serrni och hon är ung och pigg, och för henne är jag ett lekparadis som har allt att erbjuda.  Igår blev det en liten sightseeing i luleås stadstelar Hertsön och Gammelstan. Ojojoj vad mycket det finns att uppleva och se där, helt otroligt. 

 

 

 

Igår var jag på bio och såg Bolt. Jag hade inte så höga förväntningar på den, ack så fel. Det var länge sen jag såg en disneyfilm så jag hade glömt hur bra dom kunde vara. Jag ser typ aldrig på film överhuvudtaget, måste börja med det! Den var kul och i slutet satt jag typ och grät, det var verkligen sorgligt där ett tag...Men det löste sig som i de flesta filmer. Alla bra filmer har ett lyckligt slut, annars är dom värdekassa. Bilden påminner mig om en smalare Atlas och en mycket snällare Matte-Jenny. Kanske jag och hunden ska försöka nå upp till detta. I helgen är det Zagakusin weekend, hon har fyllt år och en helg med mig och syrran var hennes present. Hon är aslycklig och så illa är det väl inte för mig heller, men denna energi som hon har, wooho min kropp hinner inte riktigt med. Bara en dag kvar nu sen avslappning! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0